Shah Alam Ada PATIN TEMPOYAK

Korang tahu tak dekat Shah Alam ada patin tempoyak ? Tak tahu ? Admin nak bagitahulah ni dimana korang boleh dapatkan patin tempoyak sedap ni. Restoran ini restoran top 1 yang masakkan patin tempoyak dia yang sangat sedap adalah RESTORAN TEMERLOH CATERING. Restoran ini terletak di Seksyen 15, Shah Alam mula beroperasi dari 10 pagi sehingga 6 petang sahaja.

Patin tempoyak mereka sangat popular dan menjadi rebutan di Shah Alam ini , sekiranya korang lambat untuk datang tengah hari untuk makan berkemungkinan patin mereka akan habis awal. Tetapi korang tidak perlu risau kerana di restoran ini juga menyediakan nasi campur. Banyak pilihan lauk dan ulaman yang boleh korang makan.

Admin nak share harga untuk lauk Patin tempoyak di restoran ini:-

Patin Buah – RM29/seketul
Patin Sangkar – RM12/seketul
Patin Mas – RM20/seketul
Patin Linggi – RM22/seketul
Baung – RM18/seketul

Cerita pasal patin ni korang tengok harga untuk seketul tu kan, seketul tu korang boleh kongsi dua hingga tiga orang tau. Kalau korang boleh habis makan sorang apasalahnya kan, admin pon makan sorang untuk satu mangkuk tu *haishh terliur pulak Admin bila cerita ni. Korang kena cuba tau, dapat pulak hirup kuah tempoyak patin tu *pergggh !

Pastikan korang sampai Shah Alam ni dan merasa Patin Tempoyak ini. Admin tahu ramai kerja di Shah Alam teringat-ingat masakan kampung tu. Jangan menangis tepi bucu katil sebab korang boleh dapatkan terus di Restoran Temerloh Catering.Homestay ByKA 5 minit je untuk ke restoran ni. Jom !